woensdag 26 september 2012

Mijn Wishlist

Kou, regen, harde windstoten, dé tijd van het jaar is aangebroken, de tijd waarover iedereen al-tijd klaagt: De Herfst. Daar is werkelijk niemand blij mee, ik ook niet. Toch is er wel een leuk ding: Er kan weer geshopt worden! Dikke truien, warme mutsen en laarzen kunnen weer uit de kast getrokken worden, of je koopt (zoals ik) weer veel nieuwe items. Ik heb een wishlist gemaakt:


Wishlisht




1. Van sjaals kan ik nooit genoeg krijgen. Voor deze winter wil ik heel graag een Aztec Scarf.
2. Een winterjas heb je op gegeven moment ook wel nodig. Deze knal oranje van de H&M (in het echt is hij veel minder fel) vind ik heel gaaf, maar ik twijfel nog over de kleur. Een donkerblauwe houtje-touwtje jas vind ik ook erg leuk.
3. Laarzen vind ik lastig om op internetwinkels te vinden. Ik shop ze ook altijd in de winkel waar ik leuke tegen kom. Deze legergroene enkellaarsjes van de Van Haren vind ik ook erg leuk, zonder dat ik ze gezien heb. Ze zijn ook helemaal niet duur, dus ik zie er wel wat in...
4. Een legergroen jurkje staat ook al een tijd op mijn wishlist. Deze komt van de Forever 21, maar omdat ik niet van plan ben wat te bestellen, zoek ik een soortgelijk jurkje die ik wel in de winkel kan kopen.
5. Ooo, deze tas! Deze tas is van Accessorize en ik hunker er al een tijdje op. Zaterdag a.s. is het Glamourday waar je als Glamour-abonnee 25% korting krijgt. Is dat even mooi mee genomen!
6. Voor de koude dagen: lekker wollen, gebreide kabelvesten. Bij de H&M hebben ze er erg veel, dus dat is wel een bezoekje waard!
7&8. Ook mutsen en handschoenen heb ik genoeg, maar deze van (ja, ook weer de H&M) vind ik erg cute.

Ben jij aan het shoppen voor je herfst/winter garderobe?

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten